Чтобы отправить письмо в службу поддержки Zeek Rewards нужно зайти на сайт — http://support.zeeklers.com/support/login.asp
Ввести свой логин и пароль в ZeekRewards. Зайти в раздел Submit Issue. Выбрать тематику вопроса и заполнить форму. Письма необходимо писать на английском языке.
Ниже приведены несколько примеров писем по наиболее распространенным проблемам.
1) При смене методов оплаты c ALERT PAY на VISA или MASTER CARD
Dear Sir/Madam
Hi, please reactivate my Zeek Rewards account ID- / login /……. My name is ………
Accidentally, I deactivated my AlertPay subscription, because I want to use my debit/сredit card to pay my subscription.
Best regards(Имя ,Фамилия)
2) Если хотите оплатить с заработанных денег
Dear Sir/Madam
Hi, please reactivate my Zeek Rewards account ID- / login /……. My name is ……… .
Accidentally, I deactivated my AlertPay subscription, because I want to use money from my earnings to pay my subscription.
Best regards (Имя,Фамилия)
3) Если у вас не дополучен бонус
I paid Silver during registration but I received only 100$ Bonus Balance instead 110$ I ask you to add me 10$ please.
Thank you in advance.
Regards
(Имя,Фамилия)
4) О повышении статуса
Hello,
I made an upgrade from Silver status to Diamond, could you activate my account please.
Regards (имя, фамилия)